Patiëntenomgeving – L.Meijer, Huisarts…(030) 6883311… een (1) nummer voor alle telefonische contacten ook buiten kantoor uren. – IJsselstein
Header afbeelding

Patiëntenomgeving

In een beveiligde patiëntenomgeving kunt u 24 uur per dag zelf gemakkelijk en snel afspraken maken, uw herhaal medicatie aanvragen, informatie verkrijgen en/of doorgeven, uitslagen via uw account opvragen en bespreken etc. Ook kunt u terecht met niet dringende vragen. Het scheelt u lange wachttijden in het telefonisch spreekuur. Met uw eigen account logt u veilig in en hoeft u niet elke keer opnieuw uw gegevens in te voeren. Als u geregistreerd bent, heeft u ook via de app (vanaf nu beschikbaar) “Uw zorgonline”  toegang tot het Patiëntenportaal. U kunt de app downloaden via de Appstore (Apple IOS) of Google Play (Android). Klik op een van de icoontjes om direct naar het patiëntenportaal te gaan.

Belangrijk bij het maken van afspraken via deze website

Als u koorts heeft en/of denkt dat u een corona besmetting heeft opgelopen – dit geldt ook voor kinderen – maakt u dan alleen via de assistente en niet via deze website een afspraak. Komt u aub niet te vroeg en niet te laat op het afgesproken tijdstip. Wij moeten streng zijn en u loopt kans dat wij uw afspraak dan niet kunnen honoreren. Het spreekuur mag niet uitlopen!! Is er iemand in de wachtkamer, wilt u dan zo vriendelijk zijn nog even buiten op uw beurt te wachten? Houdt u rekening met de 1,5 meter afstand!! Bij voorbaat onze dank en onze excuses voor het ongemak.

Regel met gemak uw zorg online!

In de patiëntenomgeving kunt u 24 uur per dag snel, veilig en online contact met uw huisarts hebben. Met uw eigen account logt u veilig in en hoeft u niet elke keer opnieuw uw gegevens in te voeren.

Hulp nodig? Bekijk de gebruikershandleiding en de instructievideo’s over het gebruik van Uw Zorg online via de app en de website van uw zorgverlener.

Herhaalrecepten aanvragen

Heeft u medicijnen nodig die u langdurig gebruikt en die eerder door uw huisarts zijn voorgeschreven? Dan kunt u online uw herhaalrecepten aanvragen.

Vragen stellen

Heeft u een medisch-inhoudelijke vraag waarop niet onmiddellijk een antwoord nodig is? Dan kunt u veilig een bericht naar uw zorgverlener sturen.

Afspraak inplannen

Wilt u een afspraak maken zonder wachttijd aan de telefoon, op een moment dat het u uitkomt? Dan kunt u hiervoor gemakkelijk gebruik maken van de webagenda.

Naar patiëntenomgeving

Registreren / inloggen


*******************************************************************************************************************************

*** Wilt U indien u uit een ziekenhuis bent ontslagen of indien u pas bent bevallen contact met ons opnemen als u een                 visite op prijs stelt?
*** Zijn uw 06 – nummers en/of email – a
dressen gewijzigd? Geeft U dit dan ook door aan de assistente. Of via uw                      account (patiëntenportaal – vragen) op deze website?