Header afbeelding

Praktijkinformatie

L.Meijer, huisarts

Goudplevier 14
3403 AT IJsselstein

Emailadres: lmeijer-huisarts@kpnmail.nl

Telefoonnummer: (030) 6883311

  • optie 1 spoednummer.
  • optie 2 telefoon herhaalreceptenlijn.
  • optie 3 assistente.
  • optie 9 intercollegiaal telefonisch overleg.
  • Faxlijn: 084 8680414.

In levensbedreigende situaties: belt u direct 112. De hulpverleners kunnen dan indien nodig direct andere hulpdiensten inschakelen, bijvoorbeeld de ambulance, politie en/of brandweer.

Het spoednummer van de praktijk is alleen bedoeld voor spoedsituaties. Het spoednummer moet vrij zijn voor echte spoedeisende hulpvragen. Bij niet spoedeisende hulpvragen via dit nummer wordt u vriendelijk verzocht opnieuw te bellen. De assistente zal u dan vragen om op het gewone praktijknummer (030) 6883311 keuze 3 terug te bellen.

Buiten kantooruren

Tussen 17.00 en 08.00 uur in de avonden, weekenden en op feestdagen kunt u terecht bij de Huisartsenpost (HAP) in Nieuwegein:  U belt naar de praktijk 030 6883311 keuze dan wordt u rechtstreeks met de HAP doorverbonden. Belt u eerst de HAP om een afspraak te maken. U kunt niet zomaar bij de HAP binnenlopen.

De Huisartsenpost (HAP) is bedoeld voor medische zaken welke niet kunnen wachten tot een volgende werkdag.

Medewerksters

  • Huisarts: L.Meijer
  • POH-GGZ: Barbara
  • POH-somatiek: Vacature
  • Assistentes:  Yvonne, Ouiam

Nieuw: Patiëntenportaal

In het nieuwe Patiëntenportaal kunt u zelf afspraken bij de huisarts maken en medicatie aanvragen 24 uur per dag.
Omdat het Patiëntenportaal nieuw is, moet u zich eenmalig opnieuw registreren. Daarna logt u altijd direct in met uw eigen account. Veilig en gemakkelijk.
Als u geregistreerd bent, hebt u ook via de app ‘Uw zorg online’ toegang tot het Patiënten portaal. U kunt de app downloaden via de Appstore (Apple IOS) of Google Play (Android).

*******************************************************************************************************************************

*** Wilt U indien u uit een ziekenhuis bent ontslagen of indien u pas bent bevallen contact met ons opnemen als u een                 visite op prijs stelt?
*** Zijn uw 06 – nummers en/of email – a
dressen gewijzigd? Geeft U dit dan ook door aan de assistente. Of via uw                      account (patiëntenportaal – vragen) op deze website?